Så ere

Stort grattis till min lilla storasyster Kajsa som fyller tjugoåtta år idag! Ja, teccckkhhniskt sätt är det måndag och den tjugotredje juni idag. Och, ja, jag har gamla syskon, Klara är liksom tjugofem. Fast jag har en lillebror också, han är faktiskt tretton. Härlig syskonskara, det där.

Eehhhhh...

Nej men alltså. Back to business. Det är liksom såhär att efter att jag har vaknat idag på morgonen någon gång så ska jag på läkarbesök. Sen ska jag på demensbesök. Jag ska hälsa på min farmor och farfar, de bor på demenshem typ. Jag ska överlämna en limpa cigaretter som mamma köpte på Viking Line till dem. Sedan ska jag äta lunch hos Kajsa dåra, fast hon fick sin födelsedagspresent imorse faktiskt... Seeen... trumvirvel... Ska jag träffa Aliiice!! Jaaa!

Jag vet att det är typ lite larvigt att jag saknar den där människan efter... vad är det? Typ... fyra dygn haha! Men jag vet inte... så är det bara. Och sen så är det ju så att vi kommer att träffa varandra mer och mer sällan eftersom att jag i princip bor ute på landet på somrarna och verkligen måste vara där ifall jag inte har någon riktigt anledning till att vara någon annan stans. Sen efter sommarlovet så ska vi ju som känt inte längre gå i samma skola och så, så att...

Ja, jag tror ni förstår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0