Nej.

Nej, jag kommer inte skriva om hur konstigt ledsen jag känner mig inför skolavslutningen. Jag vill inte och jag orkar inte. Om jag gör det så blir det imorgon, för det är då det är på riktigt. Jag vet att det var den allra sista riktiga skoldagen i grundskolan idag, och ja, det känns helt fucked up. Men jag kan ju som sagt inte prata om känslor, så jag slutar där och går över till att tala om vädret.

Solen dödar mig. Nej, jag tycker inte att det är härligt med sol och jag tycker inte att det är skönt när det är så här varmt. De flesta av er har nog förstått det nu. Jag hatar det verkligen. Ska det fortsätta på det här sättet så vet jag inte vad jag gör. Jag kommer få sitta inne hela sommaren. Kul! Verkligen.

Fick snegla på mina slutbetyg idag när vi var i skolan och repade inför avslutningen imorgon. Det ser precis likadant ut som i höstas, så jag är nöjd. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0