Men vad i helvete

Haha. Trist för mig idag. Lilla Nikita sprang och köpte två liter apelsinjuice till mig idag, och så när jag ska sätta mig ner och njuta av den så visar det sig att den redan är öppnad. Och det är inte Nikita som har öppnat den... Hmm. Så det blev ingen juice för mig, för man vet aldrig vad som har hänt med den där tetran...Vågar inte smaka.

En annan sak som är trist är att jag har lovat att vattna mina grannars blommor den här veckan för att de är bortresta, men jag har liksom glömt bort det helt till idag. Och nu när jag kom på det så har jag ingen aning om på vilket smart jävla ställe jag har lagt deras hemnyckel. Jag är så lyckad. Verkligen. Helt fantastisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0