Jag mår illa

Jag mår illa. Jag vet inte varför jag berättar det, men det är inte så roligt. Stod just och arbetade med en ny kombination till diagonalen som jag tänkte ha på min streetjazzklass imorgon. Och så helt plötsligt så mådde jag så illa att jag var tvungen att sluta och sätta mig ner en stund. Det kan ju vara så att det har å göra med att den där kombinationen innehöll ett antal piruetter, men man vet ju aldrig.

Det känns som när vi var hos Amanda förra veckan (damn, min nessisär är fortfarande kvar där!), då mådde jag också jätteilla. Och inte på grund av att jag hade druckit alkoholhaltiga drycker eller något sådant. Nej. Jag mådde bara illa. För att.. jag vet inte varför! Och nu gör jag det igen. Det är inte kul. Inte kul alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0