It's all about the money

Hej!

Jag vet inte jag, om min danslektion var så strålande bra idag. Men jag hoppas det. Jag var ganska nervös, av någon anledning, och lät förmodligen inte alls speciellt proffesionell där jag stod och förvirrat svamlade på om priuetter och allt vad det var. Förhoppningsvis såg de att jag kan, och att jag inte är någon jävla amatör...

Kul var det i alla fall! Hoppas tjejerna tyckte det också. De var jätteduktiga, till slut kunde de koreografin bättre än jag! Så ja, det känns såhär halvbra, men imorgon går det förhoppningsvis bättre, när jag har vant mig lite. :)

Snart ska jag iväg till dagis och hämta Joel och sen ska jag sitta barnvakt ett par timmar. Ser inte allt fram emot det. Alls. Passade Joel och hans tre syskon i fem timmar igår. Det var ett rent helvete till slut.  Så fort deras pappa kom hem flydde jag som en skrämd gris. Usch, vad det inte var kul alls. Men jag behöver pengarna, jag behöver verkligen pengarna. Så det är bara att bita ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0