Ingen västkust än på ett tag

Det var meningen att jag och min lillebror skulle åka till Trollhättan imorgon och hälsa på våran pappa som jobbar där nere just nu. Men nu ska vi tydligen inte det längre.

Jag pratade just med min mamma i telefon. Hon vill inte att vi ska åka längre. Hon tror inte att jag klarar av att åka tåg från Stockholm till Trollhättan med min autistiske bror. Det kanske inte jag riktigt tror heller för han skiter verkligen fullständigt i allt jag säger till honom.

Så det kan bli rätt tufft. Men jag hade faktiskt sett fram emot att åka! Västkusten liksom... Damn. Jag får åka själv, men jag måste vänta tills jag ska till Göteborg med Alice så jag kan kombinera de båda resorna så jag slipper åka fram och tillbaka. Fast pappsen jobbar bara fyra veckor till så det börjar bli lite tajt hehe.

Aja. Jag sitter här och lyssnar på Coldplays nya. Gillaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0