Helloeee

När jag blir uttråkad hamnar jag alltid framför datorn. Går in på internätet och så ni vet. Men alltså, jag har inte så mycket att göra på internätet längre. Jag kollar min bilddagbok, min facebook och min blogg och tjuvlyssnat

Sen bloggarna jag läser. Jag orkar bara med två av de stora bloggarna, Hanna Fridén och Elin Kling. Resten tycker jag mest är skit. Sen kollar jag Alice's blogg också, och Nikitas. Alla andra som har blogg som jag känner är så dåliga på att uppdatera, så då slutar jag liksom kolla. Jo, Saras blogg kollar jag också, för hon är så bra.

Men sen då liksom. Sen är det slut. Jag vill att nån tipsar om någon sjukt smart, sjukt rolig blogg som uppdateras mycket som är pleasant att läsa. Jag vill ha mycket, underhållande text. Kanske någon som älskar att klaga också, det gör nämligen jag med. Det är faktiskt ganska roligt att läsa när folk klagar...

Så... tipssss??? :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, vad fint du skrev om mig. ^^ Har precis insett att du övergivit din gamla blogg, så jag kikar nog in här ibland.

2008-06-13 @ 20:16:08
URL: http://siigurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0