Good morning sunshine

Just nu ligger jag nerbäddad i soffan i mitt vardagsrum. Elin ligger och sussar i den andra soffan, och Nikita ligger på en madrass på golvet. Ja, vi är rätt slutkörda idag, det blev en ganska hård kväll igår. Vi gick och la oss sent i alla fall.

Men det var så roligt! Vid nio igår kväll bänkade vi oss framför TVn för att titta på tecknad och animerad film! Från början var Martina med också, och sen kom Alice en stund, men de drog sen. Det var bara Elin, Nikita och jag som pallade trycket.

Allt som allt såg vi fem filmer. Eller ja, jag såg fyra och en halv för jag somnade till den sista. Vi började kvällen med Tarzan, sen såg vi Toy Story, sen Oliver & Gänget (som jag aldrig har sett förut), sen blev det Lejonkungen såklart och sist men inte minst Den Lilla Sjöjungfrun! Tarzan är bra, Toy Story är grym, Oliver & Gänget tyckte jag var riktigt dålig. När vi såg Lejonkungen ville Nikita att jag och Elin skulle dö, för vi kan typ hela filmen utan till och snackade med i varenda liten replik och sjöng med i varje liten sång. Jag vet att sånt är störande. Och, ja, sen somnade jag då till Lilla Sjöjungfrun.


Nu ska vi fixa frukost och sen ska vi se en film till här på morgonkvisten. Myspys...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0