God Kväll



Kort om The Happening: Ganska långtråkig, men med små skojiga inslag, till exempel den självmordsbenägna men ack så roliga tanten. Filmen har ett fint budskap, tycker jag faktiskt. Jorden och naturen som ger igen för allt crap de har fått utstå från oss. Det är inte annat än rättvist. Nu vet jag inte riktigt om jag tror på att växter har en försvarsmekanism som fungerar som så att de kan utsöndra en kemikalie som gör att folk tar livet av sig. Men om naturen kunde ge igen, på samma sätt som i The Happening eller på något annat sätt, så skulle vi faktiskt förtjäna det.


För övrigt var det jävligt najs att träffa Martina och Elin.
Åh, Elin. Jag har saknat den människan massor!
Men nu är det sängen som gäller, jag ska ju upp och jobba imorgon!!
Natti, natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0