Första måndagen på sommarlovet

Det blev inget dopp idag. Både Alice och jag vaknade alldeles för sent, typ kvart i ett, och sen har Alice en massa grejer som hon måste göra idag. Så vi hinner inte.

Vad ska jag göra idag då? Iiingen aning. Jag vet att Nikita och Martina och alla de ska till Gröna Lund idag, men de har förmodligen redan dragit för länge sen. Men det spelar ingen roll, jag har ändå inte råd att följa med.

Jag vet! Jag skulle kunna åka och hitta en födelsedagspresent till min storasyster Kajsa! Hon fyller år den 23:e. Hon är den familjemedlem som det är lättast att hitta present till. Det är bara att köpa någonting som är rosa eller glittrigt eller luddigt. Eller alla tre på samma gång. Hon blir glad för allt. Och sen så vet jag inte vad hon önskar sig.

Nej, jag ska nog vänta en liten stund med presentshopping till Kajsa. Ska kolla ifall jag hittar något fint i Finland först. Jepp, jag åker till Finland och Mumindalen på onsdag!

Kommentarer
Postat av: Helena G

Hej Saga! Hoppas du har ett bra sommarlov! Eftersom jag inte har Alice nya mobilnr eller hennes bloggadress så går jag via dig! Hoppas det är OK? Undrar fortfarande lite över det där med kaffepengarna? Har alla betalat? Har dessutom 1 st Munktröja med K.Å.T tryck i stl M som någon intresserad människa kan få köpa för, säg 100 kr!? Försten till kvarn..Ni vet var vi bor! Dvs på skolan! Hör gärna av dig till min skol/hemmail gällande detta!



Kram! /Helena G

2008-06-09 @ 14:35:56
Postat av: Martina

Jag vill ha tröjan!!! Kommer och hämtar den här veckan!!

2008-06-09 @ 21:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0