Film är bäst på bio

Denna ljumma, härliga sommarkväll ska tillbringas på Heron City. Jag hatar egentligen Heron City, men när man ska på bio är Heron faktiskt bäst. Hatar Filmstaden Söder (eller vaffan den heter) till exempel. Det är inte bio, jag kan lika gärna ladda ner filmen och se den hemma istället. Nej, betalar jag hundra spänn för att se en jävla film så ska det vara fet jävla bild och fett jävla ljud. Tack så mycket.

Japp. Ska på bio alltså. Med Elin och Martina. Vi ska se The Happening. Jag har inte riktigt fattat vad den handlar om än, men den verkar bra. Dessutom har jag inte varit på bio på hur länge som helst! Jag som älskar att gå på bio! :D Yaay!


Trailern till The Happening kan ni se här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0