Dagen efter...

Igår var det lite folk hemma hos mig och kollade på matchen. Jag är egentligen inte så intresserad av fotboll men det är ju faktiskt kul att sitta och vråla åt TV:n! Jävlar alltså vad vi skrek, mina grannar måste ju ha undrat vaffan vi höll på med!

Jag hade i alla fall astrevligt igår, och alla var så himla gulliga! Speciellt Martina och Jenny! ;) Men, hur i helvete lyckades ni stöka till så mycket?? Hela mitt hus var fan täckt av smulor och chips och ölburkar! Soffan ska vi inte tala om...Och vem åt upp min muffin jag fick av Martina? Eller ja, smulade ut den över golvet..? Och vems mössa är det som ligger här nu? Inte är det min i alla fall...

Ja, fan vad det ser ut.Tur att Alice finns. Hon hjälper mig att städa. Just nu bakar hon i och för sig, men det är i och för sig inte helt fel... Hallonmuffins... Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0