And off we go

Jaha, nu ska vi tydligen åka till Trollhättan i alla fall. Jag vet inte jag. Hur kul det blir att åka tåg med min bror... Just nu är jag nära att knuffa ner honom från balkongen. Men jaja!!

Trollhättan!! :D Borde börja packa nu! Herrå




update
Sådär. Nu har jag packat klart. Säga vad man vill om mina packningsskills men fort går det i alla fall! Jag är inte så bra på att packa. Det här med att packa rätt mängd kläder för antalet dagar man ska vara borta... Eh. Ja, jag har alltid med mig för mycket kläder. Eller för lite. Men oftast för mycket. Ehe.

Om sanningen ska fram har jag packat mer kläder och grejer för fyra dagar i Trollhättan än jag gjorde för en och en halv månad i Asien. Men jag kan ursäkta mig med att vi inte skulle packa så mycket då eftersom vi skulle resa runt så mycket.

Men ja. Min väska är överfull nu i alla fall. Funderar på om jag ska ta med mig min plattång. Min lugg fungerar inte utan plattång. Men sist jag tog med mig min plattång så glömde jag den på hotellet och fick aldrig se den igen. Så hmm... Måste tänka över det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0