Alltså...

Det blev inte helt tråkigt att vara vid Mörtsjön igår ändå. Det blev inte helt kul heller. Men vad jag förstod så blev det ingenting vid Gömmarn, för Ruby och Patricia som ville att jag skulle komma dit, kom förbi Mörtsjön de också.

Vi var inte så många. Typ tio pers som mest, men folk var typ där en halvtimme och försvann sedan. De som var mest party var ju utan tvekan Jennifer och Nikita. Alltså haha! :)  De tappade hår och jag vet inte vad! Sen var det najs att ha sällskap hem med Johan, det var ett tag sen sist. Och han babblade på så det var ju trevligt...! ;D


Kommentarer
Postat av: Amina

Re; Ja, salt kan man också ha i. Jag tror det också innehåller sånt som hjälper till att ljusa upp håret lite extra :-)

2008-06-10 @ 16:30:23
URL: http://pastill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0