Ajöken.

Vi åkte aldrig ut till landet igår. Vi hade ingen lust riktigt. Inte ens mamma tycker att det är kul där när det regnar. Och så hade alla ont i huvudet och grejer. Så vi orkade inte.

Vi åker idag istället. Ciao.


För alla som har slutat nian -08!


Allmänt;
Vilken skola gick du i:
Balingsnässkolan
Vad hette din klass: 9:1 c
Kommer du sakna din klass: Jag tror inte det, men vissa tillfällen och personer kommer jag såklart att sakna.
Kommer du sakna dina klassföreståndare: Nja, ja. Men inte så länge.

Dig själv:
Vad hade du för slutbetygs-poäng:
320
Är du nöjd med dina betyg: Jovisst. :)
Antal sena ankomster i nian: För många.
Din roll i klassen: Jag antar att jag var klassens MVGbarn.
Favoritlärare: Jan Falk.


Din klass:
Vem i klassen var..
Roligast:
Jisses. Går inte att svara med ett enda namn på den frågan.
Smartast: Beror på vad man menar med smart. Men jag vet vem som inte var smartast...
Töntigast: Jag och Martina, hehehe.
Snällast: Elin, för det mesta.
Gladast: Först var det Alice, sen Elin, för det mesta. Och Jennifer.
Mest deprimerad:  haha.
Snyggast: Jag och Alice såklart.
Fulast:
 Se ovan. :)
Bitchigast: Heheheeee. Din mamma.


Kommentarer
Postat av: Alice

hahah, mm.... jag kan knappt vänta tills alla i klassen får tag på den.. "mest deprimerad:ALICE!" Eller citat från laura "Ja.. Vill inte säga något namn,men vi vet ju alla vem det är..." hhahaha.

2008-07-08 @ 19:16:34
Postat av: Saga

Hahahahahahahhaha det var det bästa någonsin! xD Därför garvar jag bara när jag ser den frågan :D

2008-07-09 @ 13:09:40
URL: http://artichoke.blogg.se/
Postat av: Alice

hahah Jo men det är ju lite underhållande! :)Tills det gick lite överstyr, och de tvingade mig att gå til skolkuratorn en-två gånger i veckan... ^^

2008-07-10 @ 00:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0