Och så regnar det

Jag tycker verkligen inte om när det regnar. Det är inte det att jag inte gillar att bli blöt och det har inte så mycket att göra med att det blir så kallt och att jag fryser. Det är det här jävla lågtrycket som pressar ner huvudet mellan axlarna på mig. Jag får så sjukt ont i huvudet! Och det är inte kul! Det gör ont! Ont I tell you!



Dessutom finns det ingenting att göra när det regnar. Men jag följde i alla fall med min moder och min syster ner till centrum för att införskaffa en del saker. Hehe. Här har jag precis predikat om överkonsumtionen och hur dålig den är, så ägnar jag hela nästa förmiddag åt shopping.

Jag kan dock försvara mig med att jag enbart köpte saker jag behöver. Inga kläder! Till exempel har mina svarta converse gått sönder, så jag köpte ett par nya skor. Min mamma köpte två Knee-supportgrejer till mig för att försöka undvika att mina knän går sönder igen- Det vore ju förargligt, med tanke på att jag ska dansa nästan varje dag i tre år framöver. Sen så investerade jag också i en ekologiskt tillverkad kalender. Den kommer att behövas.

Hm, jag vet. Intressant värre. Nu ska jag ta en Alvedon och en kopp te. Adjö.

Kommentarer
Postat av: Nikita

du KOMMER väl dansa VARJE dag i ett år iaf!? :D



Södra latin på vardagar, danslinjer på helgen :D SUPER

2008-07-07 @ 18:27:57
Postat av: Saga

Ja, just det fan! Jag glömde C-gruppen hahaha! Nejmen det blir ändå nästan varje dag.. med loven och så ;)

2008-07-07 @ 19:35:36
URL: http://artichoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0