Min kamrat heter Jennifer


Ja. Jennifer, hon är fin hon. Och idag var det hennes tur att bli uppraggad av lilla mig. Hon bor i sin fasters hightechlägenhet nu, tills på söndag tror jag att det var, så vi chillade loss en del där och pratade om typ allting som har hänt sen vi sist sågs. Vilket är alldeles för länge sedan.

 Vi var faktiskt ute också. En gång för att köpa lunch och en gång för att sträcka på benen lite grann och för att faktiskt utnyttja det fantastiska vädret. Och för att köpa godis. Men alltså, man vill inte vara ute när det är så fruktansvärt varmt som det var idag. Om man inte typ ligger på en strand med två meter till vattnet. Annars är det bara plågsamt. Äckligt, svettigt, klibbigt... Usch.

I alla fall. Kul som fffan var det att träffa Jennipennifer. Jag har saknat henne.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det var jätte trevligt att träffa dig igen, har verkligen saknat dig! :)

2008-08-01 @ 18:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0