Men alltså nej

Jag känner att allting är lite hopplöst just nu. Och det gör mig lite ledsen, eller lite mindre lycklig än vad jag var för ett tag sen. Det är bara tillfälligt, men det finns en sak i mitt liv som får mig att känna så här. Det är den där droppen som har fått bägaren att rinna över. 
Jag känner att det går inte att lösa det här, problemet är utom räckhåll, det finns ingen hjälp att få och inget medel är starkt nog. Jag vet också att det inte finns utrymme för mig att ge upp eller gå därifrån, för jag har inget val. Det här är en del av mitt liv som alltid kommer att finnas kvar, som alltid kommer att vara helt omöjlig, och hopplös. Så jag känner att allting är hopplöst och jag blir så arg. Och lite ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0