Jag har inte försvunnit!

Är det någon som undrar vart jag har tagit vägen? Nej, kanske inte det. Men ändå, det här är vad jag har haft för mig på senaste tiden: Jag har varit på landet.

När jag och min bror kom hem från Västkusten för en vecka sedan satte vi oss med en gång på bussen ut till Norrtälje, utan att passera gå. Utan att få komma hem till radhuset och hämta andan alltså. Där har jag alltså hållit hus fram till idag. I Koholma, som det heter. Charmigt va? Och imorgon ska jag tillbaks igen.

Det finns inte mer att göra på mitt land än vad det gjorde förra året. Alltså ingenting. Det är tråkigt, och det fungerar inte att sova bort hela dagarna. Men jag kan faktiskt glädja mig med att det bara är cirka två veckor kvar där ute i stugan. Samt att jag, i alla fall under den första veckan, kommer hålla mig sysselsatt med att måla gästhuset och sätta ihop en danslektion. Dessutom kommer förmodligen Alice ut och hälsar på inom en snar framtid. Och kanske Nadjuff också! Så, det blir nog uthärdligt.

Ah. Jag kom in på mitt gymnasium också. Nu är Södra Latin officiellt min skola. Jag är stolt som faan. Jag är också stolt över Alice, som kom in på Globala Gymnasiet. Nu ska vi bli riktiga söderbönor! Hehee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0