I am a material girl

Nej, jag är inte hemma, jag är fortfarande kvar på landet.
Men idag kom min lilla vän Nadja ut för att hälsa på. Hon ska rädda mig från mina vanliga stressångestattacker (Jag vet, det är helt befängt, det är ju för fan sommarlov. Men ni vet, jag har en tendens att hetsa upp mig för allt och ingenting. Och så är jag ju tidspessimist.) genom att sällskapa mig när jag färglägger gästhuset och leda mig på rätt väg igenom ett par koreografiska experiment. Hur fan stavas det egentligen? Expriment, experemänt?? Usch, jag vet inte. Nu känner jag mig korkad...

Hm. Nadja hade även med sig en liten sak som kallas "laptop" och till hade hon med sig en liten accessoar som man brukar kalla för "mobilt bredband". Så är sitter jag nu, lycklig som bara den!

Nadja hon sover hon. Men inte jaaag! Och inte laptopeeen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0