Hej

Nu är jag hemma igen. På riktigt den här gången. Fast jag vet inte riktigt hur länge, för jag ska förmodligen följa med Alice och hennes familj till Göteborg nästa vecka. Det är inte helt säkert, men kanske. Om det inte blir så, så har jag i alla fall planerat att vara hemma ett par dagar, men sen måste jag ut till landet igen och måla färdigt gästhuset. Det blev nämligen aldrig klart. Stegen välte när jag stod på den så jag ramlade i backen samtidigt som jag hällde ut en burk vit färg på en alldeles nymålad, röd vägg. Så jag tappade lusten där ett tag...


Nu ska jag genast iväg till grannarna och sitta barnvakt. Skulle bara säga hej. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Martina

Varför låter vit-färg-på-röd-vägg-incidenten precis som du, men ändå inte? Det är ett sånt där typiskt Saga-vill-du-att-jag-ska-dö-tillfälle ... Men å andra sidan är det en av andledningarna till att du är så bra så, keep up the good work! (Y)

2008-07-23 @ 13:40:10
URL: http://preciely.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0