Too do (jag är så töntig)

Åh, jag känner verkligen hur jag tillför så väldigt mycket till världen genom min blogg. Så mycket ni kan lära er här, så många intellektuella rader att läsa. Jaa, minsan... Ja, en liten dos ironi fick ni utstå där också. Jag är ledsen för det. Känner mig inte så meningsfull just nu tyvärr, så ja, det blir ju som det blir...

Vad händer i veckan då?

Imorgon, tisdag börjar jag 11.20 (sovmorgon wei!). Jag har bara dansträning, dansimpro (läs: produktionsarbete) och klassråd. Sen blir det lite Limpan med Maggan. Vamos a hablar español tillsammans. Si, muy bien... Klockan 17.00 ska jag ha utvecklingssamtal med min arbetsgivare och sedan ska jag stanna på fika tillsammans med mina övriga kollegor. Lite tisdagsmys sådär! Hehe.

På onsdag har jag en ganska meningslös skoldag med en massa håltimmar överallt. Jag ska försöka utnyttja dessa så gott det går genom att jobba ikapp matten. Sen på eftermiddagen ska jag till el Optiker. Måste skaffa nya linser, mina oh-så-billiga älsklingar från Bangkok håller på att ta slut. Efter det ska jag eventuellt dansa tillsammans med las chicas.

Torsdagens skoldag ser ut så här: (sovmorgon igen) Dansträning, produktionsarbete, avslutning i Maria Magdalena kyrka. Sen är det LOOOV!

Första lovdagen, fredag ska jag till frisören för att få bukt på mitt hår. Hjälp mig här! Hellugg eller snelugg!? Sen på kvällen kanske jag ska på en fest. If I have the guts, vill säga. Tvivlar dock starkt på det.

I helgen ställer min bror ut sin konst på Patrons Pehrs väg i Huddinge, så det ska jag gå på. Utöver det blir det väl lite julklappsshopping, anar jag.

And that's it. 



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du lever, men har inget liv?

2008-12-17 @ 21:04:26
Postat av: Saga

Va?

2008-12-17 @ 22:12:51
URL: http://artichoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0