Tjohej

Imorgon är det fredag! Jaaa! Det ska jag fira genom att gå till skolan.

Inte fira, kanske. Men återvända till plugget, det ska jag minsann. Måste man så måste man, och jag är inte speciellt sjuk längre. Förresten så glömde jag bort att sjukanmäla mig idag. Det betyder att jag har fått ogiltig frånvaro hela dagen. Inte bra, inte bra alls. Fast liksom... Det finns ju större problem här i världen. Hähä.

Anyways. Genrep imorgon. Sen föreställningar hela helgen. Ska bli grymt kul. Jag har ju inte stått på scen på nästan en och ett halvt år! Jag är sjukt jävla taggad alltså! Vill ha helg NU!


Dansföreställning i Huddinge Gymnasies Aula
Lördag: 14.00 och 16.30
Söndag: 14.00 och 16.30




Nu ska jag göra lite av det där som jag har lovat att inte skriva om och så ska jag lyssna på Thåström. Han kommer by the way till Peace & Love! Yeeeey! <3

Kommentarer
Postat av: Nikita

Det kommer bli grrryyyymt! :D :D

2008-12-04 @ 22:43:50
Postat av: Nadja

lääääääääääängtaaaaaaaaaarrrrrrr!!!!

Hahah, det var nära där! :P plugga vaaaa

2008-12-05 @ 13:47:01
URL: http://junnarp.blogg.se/
Postat av: Saga

Och jag pluggade inte ens sen.. fastän jag nästan sa att jag skulle göra det ;P

2008-12-05 @ 20:45:00
URL: http://artichoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0