Summa Summarum

Hej allihopa! Året lider mot sitt slut, liksom jullovet. Eller så känns det i alla fall. Den sjunde börjar skolan igen och jag gillar det inte. Men  lite ledighet har jag kvar, så jag ska hålla de negativa tankarna för mig själv.

Jag har mest sovit hittills faktiskt. Det är skönt, ja, men det är inte helt kul att kliva upp en halvtimme innan det börjar mörkna igen. Man missar ju hela dagen. Jag ska försöka vända tillbaks dygnet snart, men inte förrän efter nyår!
Jag har inte bara sovit, faktiskt. Jag har faktiskt varit ute och farit lite också. Varit på bio bland annat (Twilight och Madagascar 2) och så har jag läst (Twilight och The Kite Runner, imorgon ska jag börja på New Moon. Jepp, jag är fast i Edward Cullen-träsket jag med...) och dansat och bowlat och festat lite grann och shoppat och umgåtts med både familj och vänner. Och så...
 
Ja, roligare än så blir det kanske inte. Jag längtar förresten jättemycket efter Klara just nu. Jag hoppas verkligen att hon kommer hem nästa år... Nu ska jag äta lite knäckglass. Ajöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0