Lite tröttsamt, ja

Jag är fortfarande sjuk dåra. Har varit det i en hel vecka nu. Börjar bli tröttsamt. Jag räknar dock iskallt med att jag kan gå till skolan imorgon så att jag kan genomföra min uppsatsredovisning i historia och lite annat smått och gott. Jag har inte kunnat följa min planering den senaste tiden och det är ju en aning störande...

Jag var faktiskt i skolan igår och gjorde nationella provet i matte A! Jag väljer att inte kommentera själva provet men det var väldigt trevligt att se mina små vänner igen. Och det är najs att känna sig lite omtyckt mitt uppe i feberyran!
Det är ju sånt här, till exempel, som får en att känna sig lite friskare direkt:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0