Låt oss fira mitt lysande intellekt

Smart som jag ändå är så bestämde jag mig att jag var frisk i lördags fastän jag inte var det. Så jag både dansade/jobbade och satt barnvakt i många, många timmar. Ännu ett bevis på min lysande intelligens är att jag i söndags bestämde mig för att jag nog mådde ganska bra ändå (fästän det var värre än i lördags då det inte heller var bra) Så då dansade jag i över tre timmar och åt middag på restaurang med mina dansarvänner. När jag i slutet på söndagen låg utslagen över en bänk på en busshållsplats i Huddinge Centrum så slog det mig vilken begåvad och klipsk ung kvinna jag faktiskt är. Ja. Är det någon som borde få Nobelpriset så är det jag.

Men icke. Jag får nöja mig med ett par, tre sjukdagar till. Det är alltså så vi behandlar dagens Albert Einstein! Är en gnutta uppskattning så fruktansvärt mycket begärt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0