Konstigt

Den här helgen har varit en av de roligaste, men samtidigt den sorgligaste i hela mitt liv. Det har faktiskt varit som en enda lång dröm. Jag missade första föreställningen igår för att jag var på min farmors begravning. Det var en sån konstig dag. Jag bar ut farmors kista tillsammans med mina syskon, min pappa och min faster och tårarna bara rann. Mindre än två timmar senare stog jag på scen igen i full discoutstyrsel med ett stort leende på läpparna. Kontraster. Jag kände mig så hemsk.

Hela den grejen med min fina farmor, tillsammans med allt skolarbete jag har nu (jag ligger dessutom typ jätteefter) och att min syster Klara åkte tillbaks ut i vida världen imorse gjorde så att jag fullkomligt bröt ihop idag på historian. Det var också lite min lärares fel, hon kunde inte sluta tjata om att jag såg ledsen ut. Såklart att att jag börja grina då! Pinsamt. Men som tur finns det så många fina människor i min klass så det kändes ändå rätt bra.


Jag försöker tänka positivt. Det är bara drygt en vecka kvar med skolhelvetet nu. Sen är det lov, och mardrömmen är över.


Jag älskar dig farmor!









 




Det höll.

Kommentarer
Postat av: Nikita

Jag beundrar den styrka du har Saga.

Du är så bra! :) <3

2008-12-08 @ 21:57:06
Postat av: Stina

Förstår att det blev jobbigt, speciellt när ulrika skulle blåsa upp det så :/.. Det är bara att andas och komma ihåg att skolan är inte hela världen :)



Du är så stark så du kommer klara det här. Ta inte på dig för mycket bara!



Puss!

2008-12-08 @ 23:15:01
URL: http://feelingood.webblogg.se/
Postat av: Saga

Nej, Ullan är ju inte den smidigaste precis ;P



TACK båda två <3

2008-12-08 @ 23:32:57
URL: http://artichoke.blogg.se/
Postat av: Nadja

Lilla fina saga! :o Håll modet uppe.

Finns om det är något. (lite djuping här men du förstår. ;)) <3

2008-12-09 @ 16:32:04
Postat av: Elin

Tillåt dig själv att vara ledsen. Det gör dig inte svagare utan tvärtom. Gråt ut och kom tillbaka starkare än någonsin! Står alltid bakom dig <3 Vi syns på Söndag!

2008-12-10 @ 14:41:59
Postat av: Saga

LOVE YOU GUYS!

2008-12-10 @ 20:06:45
URL: http://artichoke.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Galet bra bild!

2008-12-10 @ 22:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0