Genrep

Genrep. Avklarat. Jag har visserligen bara två nummer på den där föreställningen med jag är ändå helt slut i hela kroppen och i huvudet och allting. Jag är så fruktansvärt trött. Har precis smort in benen med liniment och krupit ner i sängen så nu värmer det lindrande om de stackars benhinnorna.

Själva genrepet gick bra. Relativt. Det är fortfarande en aning kaos för koreografierna sitter inte riktigt än. Häh. Jag tycker ändå att jag kan alla danser. Men det gick inte felfritt för det. Dock orkar jag inte bry mig om sådant längre, det är liksom inte pinsamt längre. Jag undrar hur vi såg ut på scen bara. Om det såg ut som att vi sprang omkring helt oplanerat eller om det syntes, om än lite, lite grann, att vi faktiskt hade någon form av satta steg.

Kul var det i alla fall! Och imorgon kommer familjen och vännerna och hela baletten och kollar. Ska bli ännu roligare! Men nu: sova. Imorgon har vi ett sista extrarep på scen före första föreställningen. Det början 11.45. I'll leave it at that.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0