Dansuppvisning hösten 08

Tack alla fiiina för den här helgen! Jag har haft the time of my life typ. Det var najs att vara tillbaka måste jag säga. Jag har verkligen saknat Saras dansuppvisningar, trots allt! Här kommer i alla fall lite bilder från höstens dansuppvisning! (alla förutom den sista har jag snott från Nadjas facebook)



We created Disco med C-gruppen. Så jävla rolig dans! Love it!



Jag, Sanna och världens bästa danslärare backstage! För en gångs skull var logen lite tom... :P



Dirty ghost clean. Spöknummer med C-gruppen och Danslinje B


Och så mina fina elever i Danslinje A3!

Kommentarer
Postat av: Elin

Måste säga att jag var så grymt imponerad av det jag såg. Du var så jävla bra Saga! Din utstrålning!!! Alltså jag ville bara upp och dansa jag också. Var nära att gå dagen efter för att titta en gång till. Shit alltså... :D

2008-12-08 @ 00:14:31
Postat av: Saga

Tack, finaste Elin! :D Jag blir så glad.. puss på dig

2008-12-08 @ 17:53:04
URL: http://artichoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0