Annandagen

Jul, jul, strålande jul. Aftonen spenderades hemma i Huddinge med familjen. Jag fick mig en liten hög med julklappar och är båda nöjd och glad med dem. Jag har ju som ni kanske vet varit iPodlös i sju månader, och det har varit smärtsamt. Nu äntligen är plågan över för igår fick jag en naaaanooo! En lila. Jättefin. Helt jävla underbart!

Julklapparna jag gav bort blev också väldigt uppskattade och det var kul! På bilden håller jag upp ett av pappas klappar. Den innehöll en stenskiva som man lägger i ugnen och gör stenugnsbakad pizza på. Han blev skitglad för den. Kul. Som sagt. Lite senare på kvällen sjöng vi oss hesa framför SingStar och sen så kom älskade lilla Nadja förbi också... Och alla var nöjda och glada! Eller ja, mer eller mindre. 

Hoppas att alla ni andra också hade en riktigt trevlig julafton med mycket Kalle Anka, glögg och praliner! (Någon mer än jag som saknar Arne?)


Vad tycks om vår plastgran förresten?

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag saknar arne och julgranen är jätte fin! ;)

2008-12-26 @ 15:39:54
URL: http://junnarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0