Välgörenhet. Typ

Ååh, vad jag älskar att ärva kläder av min shopaholic till granne! Det är i och för sig inte alls speciellt bra att hon köper en massa kläder som hon använder endast en gång eller till och med aldrig. Men för mig är det helt fantastisk för det är jag som får kläderna sen! Helt gratis! Och faktiskt så ser hon ju till att kläderna återanvänds istället för att slänga dem. Vilket är bra. Jag sliter dem ju sedan med hälsan.

Idag fick jag i alla fall en mängd olika baslinnen i olika färger! Ni vet, som man ju behöver men som inte är så kul att införskaffa. Jag fick även tre helt oanvända klänningar! Alltså, prislappen var kvar på alla tre! Totally awsome!

Seeen fick jag också en bikini och någon munkjacka och lite annat smått och gott! Om jag var den som var den så skulle jag fotografera allting med min digitalkamera som egentligen är mammas, men det är jag inte, så ni får väl föreställa hur allting ser ut. Klänningarna var i alla fall vita. Herrå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0