Alltså

Jag håller på att städa ur mitt rum här... Jag blir så chockad över all skit jag har samlat på mig under åren! Det är helt otroligt hur mycket onödiga grejer jag har sparat på! Så det blir en del soppåsar här. Vilket ju känns rätt skönt.

Men så klipsk som jag är så har jag naturligtvis samlat på mig en massa nya grejer samtidigt. Jag hittade nämligen en skattgömma av mammas gamla väskor och skärp och grejer här om dagen som jag genast la vantarna på. Så nu är jag liksom tillbaks på ruta ett. Och så är det ju alla dessa kläder och min lilla, lilla, lilla garderob... Jag vet inte riktigt hur jag ska göra.




Kommentarer
Postat av: Kajsa

VÄSKOR?! Nehjdu, JAG har första tjing på alla väskor! Du får favorisera något annat. Vita klänningar till exempel. Pöss

2008-09-01 @ 19:49:29
Postat av: Saga

Du hade första tjing så länge du bodde hemma. Nu får du bita ihop och skylla dig själv när jag lägger beslag på godsakerna! :D

2008-09-01 @ 19:57:26
URL: http://artichoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0