Söndagsplaner

Tja! Idag ska jag då leka lite med Alice, hade jag tänkt. Hon börjar ju äntligen skolan imorgon och behöver hjälp med diverse saker. Till exempel med att bygga upp hennes självförtroende och sociala kompetens samt med att putsa upp hennes yttre så att hon kommer hel och ren till skolan första dagen. Resten av hennes gymnasietid hinner jag dock inte göra något åt.

Eh. Kanske inte va? Nej, men skämt åsido. Vi ska jag dra till skärholmen var det tänkt, för Alice behöver köpa en skolväska och jag måste till the allmighty IKEA. Och sen ska jag färga hennes hår...
 
Och så ska vi måla varandras tånaglar och prova varandras kläder och sminka  varandra. Men bara så att det ser naturligt och fräscht ut. Och sen ska vi ligga på hennes eller min säng i skära hotpants och läsa glansiga modemagasin som bara är till för att manipulera oss. Så vi blir vackra, manipulerade sweet sixteens, för att vara vacker är det enda man behöver åstakomma som tjej här i världen. Det vet ju alla! Och sen ska vi prata om snygga killar och fnissa lite lagom högt sådär.

För så gör vi när vi umgås. Alltid. Och så brukar vi kramas heeela tiden för det är så himla mysigt!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hahahahahaha Det var väl det jag visste

2008-08-24 @ 21:48:59
Postat av: Martina

Hahahahahaha Det var väl det jag visste

2008-08-24 @ 21:49:15
Postat av: Martina

Ops, den kom visst med två gånger

2008-08-24 @ 21:49:40
Postat av: Sara

haha, åh, det låter precis som mina söndagar med Joel. Han opch jag har alltid skära hotpants på oss, och målar varandras tånaglar. ;)

Haha, nämnen, det var roligt och ironiskt skrivet och du fick fram din poäng. Och jag gillar den.

2008-08-25 @ 20:05:50
URL: http://sigurt.devote.se
Postat av: Saga

Haha, tack Sara ;)

2008-08-25 @ 20:58:37
URL: http://artichoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0