Sjukling

Imorse ringde jag till skolan och sjukanmälde mig för att min förkylning har vuxit sig starkare. Fan säger jag bara, för jag hatar att var sjuk och missa en massa saker. Till exempel kan jag inte följe med Alice och hennes nya klasskompisar till Vitan idag och det hade jag väldigt gärna gjort. Men, det blir inte alltid som man har tänkt sig här i livet.

Jag har tagit det extremt lugnt idag för det är av yttersta vikt att jag mår bättre imorgon då jag har dans med A3. Stackarna fick stå ut med en jättenervös och totalt förvirrad lärare förra veckan så jag vill verkligen göra bättre ifrån mig imorgon. Och inte falla utmattad ihop i en liten hög efter första plién. Det vore ju pinsamt liksom.

Så det blir till att sova och knapra ipren och hoppas på bättre tider. Kvällen kommer som sagt inte spenderas ute med goda vänner utan hemma i sängen med datorn och Hancock i knät. How lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0