Pirr i magen

Så imorgon börjar jag då skolan igen. Ny skola, ny klass, nya lärare. Nytt liv? Jag vet inte. Hoppas lite granna på det.

Jag ska sammanfatta min sommar.

Juni var helt okej. Jag jobbade lite (och dansade, samtidigt!) och jag var hemma. Rätt mycket ensam hemma dessutom, vilket var heaven! Kändes så skönt att ha hela huset för mig själv, att kunna chilla i vardagsrummet med favoriterna. Och så. Jag var i Finland också, i mumindalen - wey. Men  juni var okej bara för att jag fortfarande kunde leka loss med mina vänner. Och, såklart, Klara kom ju hem och hälsade på.

Juli känns det som att jag inte minns någonting av. Samtidigt som sommaren är så kort så har mitt sommarlov varit så fruktansvärt utdraget. Slutet på juni och början på juli har liksom smält in i varandra. Men i juli någon gång flyttade jag ut till landet, om jag minns rätt. Det var katastrof till en början, men jag vande mig, och tillslut blev det rätt chill ändå, och nadja kom ut ett tag. Det har inte varit så jävla synd om mig som det kanske har verkat. Det finns massa trevligt folk där och så har vi den vackra svenska skärgården och sådär. Jag har haft det rätt okej.

Augusti, ja det lilla sommaraugusti jag har haft har också gått rätt långsamt. I alla fall första veckan, jag fick ju snällt åka tillbaka ut till landet igen, hehe. Den här sista veckan har gått asfort! Det har varit som en liten nedräkning bara. Och snart är jag nere på noll. Klara, färdiga, gå! Jag ska försöka att inte tänka på er imorgon vid åtta när jag är på väg till skolan och ni fortfarande ligger och sussar i era sköna sängar. Fy fan.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag kommer inte att sussa klockan 8 imorgon eftersom att jag då är på jobbet när jag egentligen inte vill annat än SOVA! Haha lycka till och lägg ner det paranoiiska(???) snacket, alla kommer älska Saga, vem kan låta bli? :D

2008-08-13 @ 22:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0