På språng!

Jag fick inte på några villkor vara med på dansen idag! Jag är ju förkyld dåra, och har fruktansvärt ont i halsen och då är det inte så bra om man anstränger sig. Så jag fick snällt sitta och titta på när de andra hade jättekul på dansgolvet i tre timmar. Förutom när jag smet in till teater och kollade när de körde sina monologer som de sökte in på. Fy fan vad grymma de var! Tre av dem hade valt samma monolog från Shakespears En Midsommarnattsdröm. Det var jättefascinerande att se alla tre versionerna på raken!
 
Okej, jag har ju egentligen inte tid att sitta här. Jag ska iväg till Dansens Hus om en en halvtimme ungefär och jag tänkte kasta i mig något innan dess. Jag är svinhungrig, trots att jag åt lunch två gånger idag. En gång med taeterklassen och en gång med dansarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0