Och vinnaren är...

Hej!! Jag kom nyligen hem från landet och det första gör är naturligtvis att avslöja reslutatet från min och Kajsas finfina fototävling som gick av stapeln för lite över en vecka sedan. Jag har räknat era röster (efter att först ha förvånats över hur många det var som faktiskt orkade bry sig om att rösta) och ni ska nu få veta vem som blev det femte elementet.

Vinnaren av Systrarna Carlssons fototävling 2008 är..... SAGA!!

Alltså, jag, dåra. Tre av mina bilder fick flest röster och jag lyckades även skrapa ihop flest röster totalt. Grattis mig! Och, naturligtvis, ett stort grattis till min lilla storasyster Kajsa som kom på en hedervärd andraplats!

Här är de vinnande bilderna!




Eld: Sagas bild




Luft: Sagas bild



Vatten: Kajsas bild




Jord: Sagas bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0