Min dag. Eh... ja.

Jag vaknade halv tio imorse för att skynda iväg och möta Aron inne i stan. Den lille hurtbullen hade redan varit ute och sprungit ärenden i över en timme när jag väl kom fram. Herregud, jag har gått omkring som en zombie hela dagen. Att kliva upp halv tio på morgon är ingen höjdare såhär på sommarlovet... Men satan i gatan va najs det var att leka med (den numera hårfagre) Aron! Jag har saknat honom. Jag följde bland annat med honom på en provfilmning för någon liten reklamfilm som tydligen handlade om pizza. Och så var vi hemma hos honom och gjorde en asgod pastasallad och kollade på Da Vincikoden. Å såå... Sen på vägen hem så träffade jag Jenny, Linda och Alison och Nadja! Det var trevligt. Har faktiskt saknat Jenny massor.


Även om jag helst av allt vill stanna kvar hemma så är det ändå en nöjd och glad Saga som åker tillbaks till landet imorgon. Jag har hunnit träffa ett gäng favoriter de senaste dagarna, och det har gjort mig så fruktansvärt glad! Den enda som fattas mig är Alice. Men, hon kommer och hälsar på mig nästa helg på landet. Hoppas jag. Det har hon i alla fall sagt att hon ska. Så det är lungt. Och innan det har Aron sagt att han ska hälsa på också.


Så. Allt är väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0