Hej hoppsan

Jag är helt jävla slut! Alltså, jag känner mig så fruktansvärt otränad! Det är jag ju också, men ändå, jag är ju sån att jag tycker att fyra timmar och trettio minuter borde vara åtminstonde liiite piece of cake. Men tjena. Jag är halvdöd.

Anyways, jag började på Danscenter idag. Superkul och rätt så svårt eftersom min lärare, Anette Starck, bara har en klass i jazz numera och den har hon dragit upp nivån på en aning. Och ja som sagt, jätteansträngande. Det hände en rätt kul grej på Dc, förutom dansen dåra. Jag började i C-gruppen hos Sara Eliasson i söndags. Det var skitkul! Och sen idag på Danscenter dåra, så visade det sig att tre från C-gruppen, förutom mig och Nikita, har börjat dans samma klass som vi. Och Iwa, ledaren för C-gruppen går också på den klassen, och Stina, som undervisar danslinjen, också. Ascoolt! Men lite wierd att gå i samma dansgrupp som ens lärare... :)


Nej, nu ska jag duscha, sen blir det att bänka sig framför American Idol. Imorgon blir en lugn dag... Det är ett par stycken i min klass som har kommit förkylda till skolan, och nu känner jag att det är lite strävt i min hals också. Så easy action imorgon alltså, jag vill absolut inte bli sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0